• اصفهان، میدان استقلال، بلوار دانشگاه

ایمیل

madaenconex@gmail.com

ساعات کاری

شنبه تا چهارشنبه 8 تا 19

کانکس فروشگاهی

کانکس فروشگاهی

کانکس مدائن  پیشرو در صنعت کانکس سازی کشور آماده ارائه هر نوع خدمات در زمینه انواع سازه های پیش ساخته به مردم عزیز می باشد. برای دریافت بهترین خدمات و بهترین محصولات با بالاترین کیفیت می توانید با ما در ارتباط باشید.

تماس: 0913472776709121182242

واتسآپ:09132672326  

آدرس: اصفهان، میدان استقلال، بلوار دانشگاه، روبروی انبار شرکت گاز

به مدیریت: عباس نوری

توضیحات

کانکس فروشگاهی چیست؟

کانکس فروشگاهی یکی از تخصصی‌ترین تولیدات کانکس مدائن می‌باشد زیرا از اهمیت ویژه‌ای در جهت نمای مناسب و زیبا در جهت افزایش فروش با توجه به زیبایی‌های بصری تولیدشده است. در واقع در این نوع از کانکس طراحی در وهله اول از مهم‌ترین مسائل می‌باشد و در وهله دوم دوام و استحکام آن است.

گسترش روز افزون صنعت باعث شده است تا افراد با بودجه کم نیز به دنبال مکانی برای فروش محصولات خود باشند، امروزه صنایع فست فود و دکه، مغازه و حتی فروشگاه‌ هایی را در سطح شهر می‌بینید که از این طریق سود سرشاری را نصیب خود می‌کنند.

کانکس و کیوسک‌ های فروشگاهی می‌تواند نیاز شما به مکان را به بهترین شکل حل کرده و شما می‌توانید از آن به‌عنوان : کانکس فست فود، کانکس فروشگاهی سیار، کانکس سوپرمارکت و حتی کانکس مغازه استفاده کنید. مهم‌ترین نکته در این حوزه آن است که با توجه به میزان جابه‌جایی به‌ عنوان‌ مثال کانکس فست فود که در واقع کانکس سیار است بسیار زیاد است و باید از کیفیت مناسبی برخوردار باشد تا بتوانید سالیان سال از آن استفاده کنید، نکته بعدی طراحی خلاقانه این نوع کانکس می‌تواند نیاز شما را به‌عنوان یک ویترین مناسب استفاده کنید و محصولات خود را در آن عرضه کنید.

این طراحی خلاق نیازمند تجربه و تخصص است تا بتوانید با مناسب‌ ترین هزینه و قیمت کانکس فروشگاهی خود را بسازید، اصل بر این است که تجربه بیزینس شما کمترین حالت باشد ولی یک نکته مهم این است که این تجربه موفق باشد و طراحی شما از اصول حرفه‌ای برخوردار باشد، چون همیشه کمترین هزینه بهترین نیست و باید هزینه بهینه باشد تا بهترین نتیجه را بگیرید.

ما در این زمینه هم مشاوره می‌دهیم و هم طراحی می‌کنیم، در ضمن حتی می توانید از یک کانکس دست‌دوم خوب نیز بهره ببرید تا هزینه کاهش یابد، ما قول می‌دهیم که بهترین قیمت را به‌صورت رقابتی عرضه کنیم و طراحی را نیز در کمترین زمان به ثمر برسانیم. مشاوره رایگان است با ما تماس بگیرید تا حتی از این صنعت بیشتر بدانید، و در تمام ایران حتی نقاط دوردست و صعب‌العبور.

کانکس فروشگاهی شیک

کانکس فروشگاهی

ما مسیر خاصی را در طراحی کانکس‌های فروشگاهی برای شما طراحی کرده‌ ایم که اول شما نوع فعالیت خود را توضیح داده و ما بر اساس آن عکس‌هایی را در تمامی دنیا برای بهتر شدن طراحی انتخاب می‌کنیم و طرح را تولید می‌کنیم، بعد از آن نظرسنجی انجام‌ شده تا بهترین طرح دلخواه را با توجه به نیاز شما روی کانکس فروشگاهی اجرا کنیم، اصل مشتری مداری در کانکس مدائن برای ما حرف اول و آخر است. تولید محصول با کیفیت می‌تواند نیاز شما را به بهترین شکل پاسخ دهد.

طراحی و ساخت کانکس فروشگاهی

شاید بعد از طراحی مهم‌ترین نکته کاربری و شرایط کانکس فروشگاهی باشد که در کجا می‌خواهید آن را استفاده کنید، معمولاً ما طوری طراحی را انجام می‌دهیم که سازگار با شرایط اقلیم کشور ما بوده باشد و البته با توجه به کاربری آن کانکس فروشگاهی مثل کانکس‌های فست فود: باید دارای فن و تهویه مناسب باشد تا از بوی نامطبوع جلوگیری شده و قابلیت تمیز شدن راحت‌ تری را هم داشته باشد.

قیمت کانکس‌های فروشگاهی با توجه به نوع مصالح انتخابی و کیفیت لازم، ابعاد آن بسیار تغییر می‌کند و قطعاً تلاش ما در جهت کاهش هزینه‌های مشتری می‌باشد.

سؤال بسیاری از عزیزان این است که ابعاد کانکس فروشگاهی چقدر است؟

تمامی ابعاد و اندازه‌ ها قابلیت اجرا دارد ولی  این موضوع به چند عامل بستگی دارد،

  • عامل اول این است که ، چه فعالیتی مدنظر دارد.
  • عامل دوم در انتخاب کانکس فروشگاهی و ابعاد آن این است که شما می‌خواهد سیار باشد یا ثابت.
  • عامل سوم در این زمینه انتخاب نوع کشنده کانکس است که به چه صورت می‌خواهد آن را حمل کنید یا اصلاً در محل مورد نظر به‌ صورت برجا ساخته شود.
  • عامل چهارم مسئله مشتری مداری است و شما چه تعداد از مشتری را می‌خواهید ساپورت کنید.

کانکس فروشگاهی در ابعاد مختلف

ابعاد مختلف کانکس فروشگاهی

نکته آخر این است که فعالیت‌ های بسیار زیادی امروزه در کانکس فروشگاهی انجام‌شده و افراد بسیار در این بیزینس موفق شده‌اند که قسمتی از این موفقیت را طراحی کانکس به‌عنوان ویترین فروشگاه شما بر عده دارد، درنتیجه سرسری از آن عبور نکنید و دقت را به خرج دهید.

کیوسک‌ هایی که برای فروشگاه استفاده می‌شود و به آن کیوسک فروشگاهی می‌گویند، نیاز به امکانات داخلی دارد و این امکانات مثل کولر، گاز و …. باید از قبل مشخص‌ شده تا جانمایی مناسب و شکیل برای آن در نظر گرفته شود.

لازم به ذکر است که ما حتی در صورت شکست بیزینس کانکس فروشگاهی شما را به‌صورت تضمینی خرید و فروش کرده و تمام تلاش خود را در زمینهٔ اصل مشتری مداری انجام خواهیم داد. در واقع فروش کانکس فروشگاهی را نیز ما برای شما راحت خواهیم کرد.


انکس اداری، کانکس اصفهان ، کانکس قیمت مناسب ، کانکس کارگری ، کانکس ویلایی ، کانکس پلیس ، خرید کانکس اصفهان ، لیست قیمت کانکس در اصفهان ، کانکس کلبه ای ، کانکس هیدروپونیک , کانکس پانلی (ساندویچ پنل)، کانکس کافی شاپ ، کانکس کاروان , اصفهان کانکس ، کانکس آموزشی و کلاس درس , کانکس مسکونی اصفهان , کانکس سرویس بهداشتی اصفهان , کانکس رستوران اصفهان، کانکس آشپزخانه اصفهان , کانکس فروشگاهی اصفهان ، کانکس مدیریتی اصفهان , کانکس اداری اصفهان ، کانکس ویلایی اصفهان , کانکس پلیس اصفهان ، کانکس کارگاهی اصفهان , کانکس نگهبانی اصفهان، خرید کانکس اداری در اصفهان , قیمت کانکس ویلایی در اصفهان , کانکس سازی اصفهان , کارگاه تولیدی کانکس پیش ساخته در اصفهان , قیمت کانکس پیش ساخته در اصفهان , خرید کانکس ، تولید کانکس ، فروش کانکس ، تولید کانکس در خمینی شهر ، کانکس پیش ساخته ، خرید کانکس پیش ساخته، تولید کانکس پیش ساخته ، خرید کانکس اصفهان ، کانکس ویلایی پیش ساخته ، لیست قیمت کانکس اصفهان ، لیست قیمت کانکس در خمینی شهر ، ساخت کانکس ، شرکت کانکس سازی اصفهان، خرید و فروش کانکس اصفهان، کانکس پیش ساخته , کانکس ویلایی دست دوم اصفهان , کانکس مسکونی اصفهان , کانکس دوبلکس اصفهان , کانکس سوئیسی در اصفهان , لیست قیمت کانکس اصفهان , فروش کانکس در اصفهان , ساحت کانکس پیش ساخته اداری در اصفهان , تولید کانکس اداری در اصفهان , خرید کانکس مسکونی اصفهان با قیمت ارزان , قیمت کانکس آماده در اصفهان , قیمت کانکس آماده ، کانکس سرویس بهداشتی در اصفهان ، کانکس آماده در خمینی شهر ، تولیدی کانکس خمینی شهر ، قیمت کانکس مسکونی خمینی شهر ، کانکس سازی خمینی شهر ، قیمت کانکس خمینی شهر ، کانکس ویلایی خمینی شهر ، کانکس ویلایی دست دوم خمینی شهر، کانکس ویلایی قیمت ، کانکس دستشویی ، کانکس, کانکس سازی, ساخت کانکس, کانتینر دست دوم در اصفهان, کانکس اداری در اصفهان, ساندویچ پنل در اصفهان,ساندویچ پنل,کانتینر دست دوم,

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کانکس فروشگاهی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

Call Now Button