• اصفهان، میدان استقلال، بلوار دانشگاه

ایمیل

madaenconex@gmail.com

ساعات کاری

شنبه تا چهارشنبه 8 تا 19

کانکس دوبلکس

کانکس دوبلکس

کانکس مدائن  پیشرو در صنعت کانکس سازی کشور آماده ارائه هر نوع خدمات در زمینه انواع سازه های پیش ساخته به مردم عزیز می باشد. برای دریافت بهترین خدمات و بهترین محصولات با بالاترین کیفیت می توانید با ما در ارتباط باشید.

تماس: 0913472776709121182242

واتسآپ:09132672326  

آدرس: اصفهان، میدان استقلال، بلوار دانشگاه، روبروی انبار شرکت گاز

به مدیریت: عباس نوری

توضیحات

امروزه در دنیای مدرنی زندگی می‌کنیم، همین موضوع سبب شده در حوزه معماری و طراحی انواع سازه ها از جمله کانکس دوبلکس تغییر و تحولاتی را شاهد باشیم. کانکس هم به مانند بناهای مدرن می‌تواند شامل ویلای پیش ساخته و نیز  کانکس پیش ساخته دوبلکس باشد. به طور حتم کانکس پیش ساخته دوبلکس برای شمایی که به دنبال فضای بیشتر برای کاربری مسکونی و اداری،حتی تجهیز کارگاه  می‌باشید از بسیاری جهات می‌تواند گزینه ایده‌آلی باشد.

با توجه به اینکه سلیقه و نوع سفارش برای ساخت و طراحی کانکس پیش ساخته دوبلکس متفاوت خواهد بود، در مقابل مدل ها و طرح های متنوع هم بر حسب نیاز کاربران از سوی مهندسین شرکت کانکس مدائن خاوران ارائه می‌شود. بنابراین، در ادامه برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد کانکس دوبلکس می‌توانید باقی مقاله را مطالعه کنید، چرا که پیشنهادات قابل توجهی در هر بخش برایتان در نظر گرفتیم.

کانکس دوبلکس چیست؟

امکان دارد شمایی که هم اکنون در این صفحه حضور دارید، اطلاعات کامل و دقیقی از کانکس دوبلکس نداشته باشید. فرقی نمی‌کند اطلاعات تان در خصوص سازه پیش ساخته دوبلکس در هر سطحی که باشد می‌توانید ما را در این مقاله همراهی کنید.

حال برویم سراغ تعریفی درباره سازه دوبلکس، در این سازه پیش ساخته متخصصین و طراحان آن را به نحوی طراحی می‌کند، مثل اینکه دو کانکس روی هم قرار دارند. طراحی سازه این نوع از کانکس پیش ساخته به گونه‌ایست که بایستی دقیق باشد، چرا که قرار است ستون سازه پایین، وزن بنای بالایی را تحمل کند. مطلع باشید که ویلای پیش ساخته می‌تواند در مجموعه سازه دوبلکس هم قرار گیرد.

کسانی که تصمیم می‌گیرند کانکس پیش ساخته دوبلکس را تهیه کنند، ممکن اهداف متفاوتی را  با خود دنبال کنند. برخی با توجه به کاربری اداری، در نظر دارند بخش مدیریتی – معاون شرکت یا اداره  از بخش کارکنان آن مجزا باشد. پس برای تحقق این موضوع به سراغ شرکتها و موسسات معتبری همچون کانکس مدائن خاوران می‌روند تا بنای دوبلکس پیش‌ساخته را با مرغوبترین متریال‌ها سفارش دهند.

طبق بازخوردهایی گوناگونی که از کاربران بخصوص برای کاربری اداری دریافت کردیم. آنها معتقد بودند زمانی که کانکس دوبلکس اداری خود را مورد استفاده قرار دادند. از آنجایی که بخش مدیریت از بخش کارکنان جدا بود، بهتر و سریعتر کارها پیش رفت و بی‌نظمی و ازدحام جمعیت که در برخی ادارات مشاهده می‌شود در آن فضا وجود نداشت.  در صورتی که شما کاربر عزیز هم به دنبال بر طرف کردن این مشکلات در فضای کاری خود هستید می‌توانید با کارشناسان کانکس خاوران مدائن برای طراحی و ساخت کانکس دوبلکس مشاوره های لازم را دریافت کنید.

ویژگی ها و مزایای کانکس دوبلکس

بنا داریم در این قسمت در مورد مشخصه های کانکس دوبکس برایتان نکته هایی را یادآور شویم. شاید شما که هم اکنون خواننده این مطلب هستید، بخواهید بر حسب کاربری کانکس پیش ساخته دوبلکس برای تهیه آن تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.

ابعاد

از نظر طراحی و ساخت سازه پیش ساخته دوطبقه برای شرکت ما هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد. این گفته به این مفهوم است که در هر اندازه و ابعادی که بخواهید می‌شود سازه پیش ساخته شما را طراحی و در نهایت به مرحله اجرا درآورد.

البته ذکر این نکته هم لازم است گفته شود، اگر زمانی محدودیتی در ابعاد برای طراحی و ساخت اعلام می‌شود به منظور تردد در جاده ها برای انتقال سازه پیش ساخته دوبکس می‌باشد. نگران نباشید برای این هم راهکارهایی داریم. در این حالت برای اینکه در کارگاهها، کانکس پیش ساخته دو طبقه ساخته شود آن را به صورت دو تکه و چند تکه طراحی می‌کنند و در محل قطعات را بهم وصل می‌کنند. پس در کل در هر ابعادی که بخواهید برای شرکت ما قابل اجرا است. بنابراین، بدون هیچ دغدغه‌ای درخواست خود را مبنی بر ساخت کانکس مسکونی دو طبقه را مطرح کنید.

طراحی کانکس دوبلکس

به منظور طراحی و در نهایت تولید خانه دوبلکس یک بازدید اولیه توسط مهندسین و کارشناسان از محل نصب انجام می‌شود. سپس بر حسب محاسبات سازه‌ای، شرایط آب و هوایی، موقعیت محل و… معماران دست به کار می‌شوند تا اتود اولیه سازه پیش ساخته دو طبقه را روی کاغذ آورند. در ادامه طبق نظر کاربر و پیشنهادات کارشناسان آن، طرح اولیه در فضای برنامه‌هایی چون تری دی مکس و … به شکل سه بعدی به تصویر کشیده می‌شود تا قبل ساخت شکل کلی سازه پیش ساخته دوبلکس به دست آید. قبل ایجاد طرح سه بعدی، پلان ها در نرم افزاهای پیشرفته چون اتوکد و… توسط مهندسین مجرب ترسیم می‌شود.

نمای کانکس

در نظر داشته باشید که نمای استفاده شده در کانکس دوطبقه بسته به کابری ها متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال نمایی که از صفحات پانل ساندویچی کانکس کارگاهی استفاده می‌شود با مصالحی که در کانکس ویلای دوبلکس بکارگرفته می‌شود متفاوت خواهد بود چرا که این نوع محصول به نسبت کانکس لوکس تری خواهد بود.

پس شما کاربری خود را مشخص کنید تا کارشناسان کانکس مدائن خاوران در مشاوره رایگان بگویند که چه نمایی مناسب فضای کاری – زندگی مناسب شماست.

به هر حال اگر نماهای دیگری برای کانکس پیش ساخته دوبلکس مسکونی – ویلایی می‌خواهید می‌توانید از نماهایی چون آجر و چوپ و … هم استفاده کنید. در کل تمامی همکاران و مهندسین ما سعی می‌کنند تا حد امکان با داشتن طرح های متنوع  و مدلهای مخاطب پسند، کانکس پیش ساخته دو طبقه‌ای دلخواه شما را تولید کنند.

در خصوص نمای داخلی هم بایستی به این مسئله مهم توجه کرد که بر حسب نوع کاربری، سازه شما در کدام گروه از قبیل اداری، مسکونی، کارگاهی، دفاتر مهندسی و… قرار می‌گیرد.

محل نصب

همواره مهندسین و طراحان سازه پیش ساخته دوبلکس برای محل نصب اهمیت ویژه‌ای قائل هستند. درست که موضوع شرایط اقلیمی در انتخاب مصالح و متریال های انواع کانکس حرف اول را می‌زند، منتها این نکته در مورد سازه پیش ساخته دوطبقه‌ای  چند برابر مهم است.

کف کانکس

اغلب اوقات برای ساخت کف سازه دوبلکس از صفحات عرشه فولادی استفاده می‌گردد. پس از گذر از این مرحله می‌توان برای این قسمت به عنوان کفپوش از مصالح ساختمانی چون پارکت طرح دار(طرح های متنوع) یا سرامیک استفاده کرد.

قابلیت انتقال

در همین ابتدا می‌خواهیم در مورد ویژگی چون قابلیت انتقال و جابجایی کانکس پیش ساخته‌ دوبلکس با شما نکاتی را در میان بگذاریم. یک نکته بسیار مهم در مورد سازه پیش ساخته دوبلکس آن است این سازه بر خلاف بسیاری از کانکس های متنوعی که در شرکت کانکس مدائن خاوران ساخته می‌شود، نمی‌تواند مشخصه پرتابل بودن را داشته باشد.

برای این حرف خود هم دلیل داریم. اول اینکه همانطور که در توضیحات تا به الان متوجه شدید ما با یک سازه پیش ساخته دو طبقه مواجه هستیم. پس می‌بایست متخصصین و طراحان استقامت و محکم بودن سازه را مد نظر قرار دهند. این موضوع به هنگام وقوع بادهای شدید و طوفان بسیار نمود پیدا می‌کند. از طرفی طبقه دوم بر روی طبقه اول قرار گرفته تا اتصال از قسمت پی بنا تا فونداسیون به خوبی انجام شود.

البته خیلی نمی‌خواهیم مباحث تئوری طراحی سازه در این جا پیش بکشیم، تا همین قدر بگوییم که متخصصین در نظر دارند برای آرامش در فضایی چون بنای دوبلکس برای همیشه حکمفرما باشد. به عنوان مثال، برای اینکه مسائلی مانند راه رفتن در طبقه بالا موجب آزار و اذیت طبقه پایین نشود، از مبحثی چون بتن ریزی به شیوه عرشه فولادی صورت می‌گیرد.

این هم از جمله نکاتی است که مانع از آن می‌شود تا سازه دارای امکاناتی چون پرتال بودن یا همان  قابلیت انتقال داشته باشد. از سویی، به نظر می‌رسد روش بتن ریزی عرشه فولادی از نظر  اقتصادی بسیار می‌تواند مقرون به صرفه باشد.

درست است که سقف های عرشه فولادی ممکن است عاملی شود تا نتوان از مزیتی چون انتقالکانکس پیش ساخته دوبلکس استفاده کرد، منتها سبب می‌شود، سازه دارای مقاومت بالایی باشد. از طرفی، مزایا و یژگی های این سقف ها شامل سرعت بالا در اجرای کار، مقاوم در برابر آتش سوزی – شرایط جوی، تحمل بالای بار، کاهش وزن، افزایش استحکام و … می‌باشد. بهتر است بدانید روش بتن ریزی عرشه فولادی به کمک ورق های گالوانیزه انجام می‌گیرد.

با توجه به این گفته ها در ادامه پی به این نکته می‌برید که چرا مزیت یا مشخصه‌ای چون امکان جابجایی برای سازه پیش ساخته دوبلکس امکانپذیر نیست. در صورتی که تمایل دارید ویلایی بسازید که امکاناتی چون جابجایی داشته باشد می‌تواند سراغ سازه های یک طبقه بروید.

البته در شرایطی هم می‌توان کانکس پیش ساخته دوبلکس را به شکلی ساخت که امکان جابجایی وجود داشته باشد. یعنی دو طبقه را به طور مجزا ایجاد نمود. از اینرو، مواقعی هم که به هر دلیلی نتوانستید در آن محل فعالیت کنید می‌توانید محل خود کانکس را تغییر دهید. به طور حتم در این حالات اتصالات کانکس به صورت پیچ و مهره خواهد بود.

راه پله

پله یک وسیله ارتباطی بین دو سازه در طبقه اول و دوم می‌باشد. یکی از ویژگی های بارزی که کانکس پیش ساخته دوبلکس را خاص و جذاب می‌کند، وجود راه پله در سازه دوبلکس است.

حفاظ هم می‌تواند نکته مهم در هنگام طراحی راه پله کیوسک پیش ساخته دوبلکس باشد. خود حفاط هم می‌تواند به شکل شیشه‌ای، چوبی، نرده‌ای باشد. از طرفی، استفاده از پله گرد دوبلکس می‌تواند نظر هر بیننده‌ای را به خوب جلب کند و زیبایی بصری دکوراسیون داخلی این بنای پیش ساخته را دو چندان کند.

البته محل قرار گیری راه پله بسته به نوع کاربری کیوسک پیش ساخته دوبلکس متفاوت خواهد بود. یعنی این که در کاربری چون کانکس ویلایی راه پله در داخل سازه قرار می‌گیرد. در حالی که در کاربری همچون بخش اداری و کارگاهی از راه پله در قسمت بیرونی سازه پیش ساخته دو طبقه استفاده می‌شود.

وجود تراس

کانکس دو طبقه از جمله سازه‌هایی می‌باشد که برای داشتن دید خوب از بالا به اطراف سازه دوبلکس بسیار می‌تواند کاربردی باشد. البته از بیرون  انواع کانکس دوطبقه‌ جلوه خاصی  هم به نمای سازه پیش ساخته می‌بخشد.

سرویس بهداشتی مجزا

یکی از ویژگی ها بارز کانکس پیش ساخته دوطبقه آن است که می‌توان برای هر طبقه امکانات جداگانه‌ای از جمله سرویس بهداشتی – حمام در نظر گرفت. به مانند آن است که با دو سازه جدا در کنار هم مواجه هستیم که با راه پله بهم متصل شده‌اند.

درب و پنجره

نکاتی که در حین طراحی و ساخت درب و پنجره ها رعایت می‌شود استفاده از مصالحی چون یو پی وی سی تک جدار و دو جداره می‌باشد. حتی برای تأمین امنیت سازه پیش ساخته دوبلکس می‌توانید از حفاظ استفاده کنید. در کنار حفاظ برای درب و پنجره حتی می‌توانید با صرف هزینه بیشتر برای درب ها از درب های ضد سرقت بهره بگیرید. این درب ها در کنار افزایش ایمنی کیوسک پیش ساخته دوطبقه، زیبایی بصری فوق العاده‌ای دارند.

مهمترین مزایای کانکس دوبلکس

در ادامه مبحث معرفی کانکس پیش ساخته دوبلکس تصمیم داریم قدری در خصوص این محصول با شما به گپ و گفت بپردازیم. پیشنهاد می‌کنیم به هیچ وجه این بخش را از دست ندهید.

عایق چند کاره

با توجه به این که بدنه اصلی این سازه برحسب کابری از ورق های چون پانل ساندویچ، گالوانیزه و… ساخته می‌شود. مواد سازه این صفحات دارای خاصیت ضد عایق می‌باشد. ماده‌ای چون پلی استایرین سبب می‌شود در مقابل عواملی چون سرما، گرما، حرارت و حتی عایق مناسبی باشد و همه نوع سازه پیش ساخته‌ای من جمله کانکس پیش ساخته دو طبقه نام عایق چند کاره را با خود به یدک بکشد.  به عنوان نمونه بیشتر اوقات از عایقی چون پلی استایرین میان اتصالات دو سازه پیش ساخته استفاده می‌گردد تا در تمام فصول سال از هدر رفت انرژی تا حدود زیادی جلوگیری شود. همین موضوع باعث می‌شود هزینه ساخت کانکس دوبلکس بسیار صرفه اقتصادی داشته باشد.

کاربری متنوع

البته اگر از ابتدای مقاله همراه ما بوده باشید تا حدودی متوجه شدید که از سازه پیش ساخته دو طبقه کجاها می‌شود استفاده کرد. برای جمع بندی این آیتم در این بخش هم به طور مجزا به این مبحث می‌پردازیم. اگر باغ شخصی دارید و به دنبال سازه پیش ساخته دوبلکس duplex می‌باشید، به نظر گزینه خوبی را انتخاب کردید.

شاید هم اصلاً باغ شخص ندارید و برای فضای کاری خود می‌خواهید، می‌توانید تحت عنوان کانکس پیش ساخته دوبلکس کارگاهی درخواست ساخت آن را به مجموعه کانکس مدائن خاوران بدهید. فضای کاری شما هر چه که باشد در قالب پروژه های عمرانی – ساختمانی به عنوان دفتر کار، کارگاه، اسکان کارگران، مهندسین و … می‌توانید با اسم کانکس کارگاهی سفارش دهید.

اگر هم کاربری شما هیچ کدام از این مواردی که در مطالب بالا گفته شده جای نمی‌گیرد. شاید برای محل هایی بخواهید که به کار خرید محصولات و تولیدات خود مشغول هستند. یعنی یک بخشی می‌خواهند که محصولات را در آن قرار دهند. بخشی هم برای عرضه و فروش محصولات و خدمات در نظر بگیرند. خاطرتان آسوده بر این نوع از کاربری کیوسک پیش ساخته  دو طبقه هم می‌توانید به منظور طراحی – ساخت درخواست دهید.

سریع الاجراء بودن کانکس دوبلکس

این روزها همه به دنبال سازه هایی هستند که در حین ایمن و مستحکم بودن در کوتاهترین زمان از مراحل طراحی و ساخت گذر کند و به مرحله اجرا برسد. سازه پیش ساخته دوبلکس هم به مانند سایر کانکس های پیش ساخته می‌تواند این ویژگی را برای شما تأمین کند.

مقاوم بودن در برابر حوادث غیر مترقبه

یکی دیگر از مزایای کانکس پیش ساخته دوطبقه در انواع کاربری ها آن است که در برابر حوادث غیر قابل پیش بینی چون سیل، زلزله، آتش سوزی، طوفان و … استحکام بالایی از خود نشان می‌دهد.

انواع کانکس دوبلکس

کانکس دوبلکس هم به مانند بسیاری از کانکس هایی که تا کنون در سایت کانکس مدائن خاوران شرح دادیم در بخش طراحی و ابعاد می‌تواند متنوع ساخته شود. لذا از نظر اندازه،ایجاد طرح های مختلف هیچ محدودیتی وجود ندارد.

در بخش توضیحات انواع کانکس پیش ساخته دو طبقه هم در نظر داریم ویلای پیش ساخته دوبلکس را برای شما معرفی کنیم. البته قبل رفتن به سراغ توضیحات کانکس ویلایی پیش ساخته دوبلکس یک سوال را پاسخ دهید؟ چه زمانی است که شما به فکر می‌افتید که کانکس دوطبقه‌ای (مسکونی – اداری ) را طراحی و تولید کنید؟

بله درست می گویید. زمانی است که از نظر مساحت، فضای کمتری در دسترس دارید. بنابراین می‌خواهید از مساحت بنای خود بیشترین استفاده را بکنید و به سراغ خانه پیش ساخته دوبلکس می‌روید. به عنوان مثال اگر برای کاربری های مسکونی است که اقدام به ساخت این نوع از سازه پیش ساخته دو طبقه کردید، این سازه می‌تواند دارای اتاق خواب و … در طبقه دوم باشد.

اگر کاربری اداری داشته و می‌خواهید بخش دفتر مدیریت از بخش کارمندان تفکیک بشود. در هر دو حالت به کمک خانه پیش ساخته دوبلکس امکانپذیر است.

از آنجایی که ساخت خانه پیش ساخته دوبلکس سریع الاجراء است. این نکته بسیاری می‌تواند به مخاطب کمک کند. همانطور که شاید اطلاع داشته باشید استفاده از کانکس برای طراحی ویلای پیش ساخته دوبلکس سبب می‌شود ساخت و سازهای سنتی به َشما تحمیل نشود، چرا که در کنار هزینه بر بودن، زمان تحویل بسیار طولانی است. با توجه به این مزیت، می‌توانید مزیت هایی چون عایق رطوبتی – حرارتی – صدا بودن هم بدان اضافه کنید.

از طرفی مقاوم بودن در برابر حوادث غیر قابل پیش بینی همچون سیل، زلزله و … سبب می‌شود کیوسک دو طبقه مورد بحث استحکام و دوام بالایی داشته باشد.

کانکس دوبلکس بعدی هم که  در نظر داریم به صورت مختصر در مورد آن با شما صحبت کنیم:

کانکس دوبلکس کارگاهی – اداری

این کانکس پیش ساخته دو طبقه برای فضای کاری چون دفاتر مهندسی و یا حتی کارگران بسیار این روزها کاربرد دارد. پس برای تجهیز کردن فضای کارگاهی پروژه های عمرانی، کیوسک دو طبقه کارگاهی بسیار می‌تواند مفید واقع شود. در کانکس هایی همچون کارگاهی و اداری قدری پلان ساخت متفاوت خواهد بود. در این سازه بیشتر به تعدادی اتاق احتیاج می‌شود. در کنار اتاق نیازمند لابی برای مراجعه کنندگان می‌باشیم.

مدل های متنوع کانکس دوبلکس

همانطور که مستحضر هستید، مدل های متنوع کانکس دوبلکس بسته نوع سفارش متفاوت خواهد بود. از سویی نوع کاربری هم سبب می‌شود مدلهای متنوعی از سازه پیش ساخته دو طبقه روانه بازار شود. با توجه اینکه مهندسین و طراحان حاذق و کار بلدی را در جمع خود داریم می‌توانیم طرح های متنوع شما را در کوتاهترین زمان آن هم با مرغوب ترین مصالح و تجهیزات به روز  به مرحله اجرا درآوریم. تمام بخش های طراحی – تولید – نظارت – اجرا در کنار هم هستند تا در نهایت سازه ارزان و ایمنی را تقدیم حضورتان کنیم.

در بخش بعدی قرار است شما را با عوامل تعیین کننده‌ قیمت کانکس پیش ساخته دوبلکس آشنا سازیم. بریم ببنیم قضیه از چه قرار است.

قیمت کانکس دوبلکس

در صورتی که تمایل دارید بدانید قیمت کانکس دوبلکس در هنگام برآورد قیمت به چه چیزهایی بستگی دارد، در ادامه نظر شما را به دنباله مطالب جلب می‌کنیم.

ابعاد

به طور حتم کوچک و بزرگ بودن سازه پیش ساخته دو طبقه در انواع مختلف می‌تواند موجب بالا و پایین شدن قیمت کانکس شما شود. پس دقت کنید که قبل هر اقدامی با مشاوران شرکت ما به گفتگو بپردازید تا از ابعاد سازه مخصوص به خود را مطلع باشید.

مواقعی است که سازه بزرگ است ولی امکانات آنچنانی نیاز ندارید. هزینه این سازه پیش ساخته دو طبقه با بنایی که در حین کوچک بودن همه جوره از نظر امکانات تکمیل است تفاوت قابل توجهی خواهد داشت.

اسکلت بندی

به منظور آن که بتوان مقاومت سازهای همچون سازه دو طبقه را افزایش داد بایستی  در طراحی و ساخت مهندسی تر رفتار کرد. از طرفی، تجهیزاتی در حین ساخت کیوسک دوبلکس مورد استفاده قرار می‌گیرد که سبب افزایش قیمت کانکس پیش ساخته دو طبقه می‌شود.

به طور حتم خودتان هم توجه دارید که هزینه کیوسک پیش ساخته دو طبقه در مقایسه با کانکس یک طبقه تفاوت های چشمگیری خواهد داشت. بسیاری اوقات هم این مسئله در هنگام برآورد هزینه به عنوان هزینه اسکلت می‌تواند مطرح شود.

کیوسک پیش ساخته دوبلکس به جهت ساختار آن نیست که هزینه های ساخت آن را بالا و پایین می‌کند، بلکه طراحی خاص و ویژه کانکس هم می‌تواند عامل دیگری برای افزایش قیمت باشد. شاید بپرسید طراحی هم می‌تواند عاملی برای افزایش قیمت بنای پیش ساخته دو طبقه باشد؟ در پاسخ باید گفت:

طراحی کانکس پیش ساخته دوبلکس

این که سازه پیش ساخته شما چه طرح  و پلانی داشته باشد. یعنی اینکه چقدر کوچک یا بزرگ باشد، یک چیز شخصی است و به طور کلی به بودجه شما  هم می‌تواند مرتبط باشد. البته سلیقه هم در کنار بودجه می‌تواند فاکتور مهم در طراحی کیوسک دوبلکس باشد.

ناگفته نماند که طراحی بسته به نوع کاربری سازه دچار تغییرات اساسی خواهد شد و می‌تواند به نوعی هزینه ساخت سازه پیش ساخته دو طبقه شما را بالا و پایین کند. به تبع  هزینه طراحی کانکس ویلایی با کانکس کارگاهی فرق خواهد کرد.

قیمت سقف هم ثابت نیست.

نوع کاربری

زمانی که می‌خواهید با عنوان ویلای پیش ساخته برای طراحی و تولید کانکس دوبلکس درخواست دهید. بر حسب نوع کاربری از جمله، مسکونی، اداری، کارگاهی و… هزینه ها متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال مواد و مصالح، امکانات و… که در  ویلای پیش ساخته دوبلکس استفاده می‌شود به تبع با ساخت کانکس پیش ساخته دوبلکس ادرای متغیر خواهد بود.

به احتمال زیاد شما در ویلای پیش ساخته دوبلکس به  فضاهایی چون سالن پذیرایی، اتاق نشیمن، تراس بزرگتر، تعدا اتاق بیشتر، آشپزخانه(کابینت دار)، حمام، سرویس بهداشتی و سایر امکانات رفاهی نیازمند خواهید بود.

همین موارد می‌تواند باعث بالا و پایین هزینه نهایی کانکس پیش ساخته دوبلکس شما شود. پس بر حسب کیفیت، سلیقه، امکانات – تجهیزات جانبی که در سازه دوبلکس استفاده می‌شود در هزینه ها تغییراتی را ایجاد می‌کند و  بسته به نوع سفارش هم این میزان متفاوت خواهد بود.

مصالح ساختمانی

توجه داشته باشید که نوع  مصالح در ابتدا کار بر حسب نوع کاربری و مقدار بودجه شما می‌تواند تغییراتی داشته باشد. پس کارشناسان پیشنهادات خود را با توجه نوع کاربری به شما پیشنهاد می‌دهد. در نهایت این شما هستید که با توجه به بودجه و هدفی که دارید کدام متریال را برای سازه پیش ساخته به کار بگیرید.

به طور حتم مصالح مرغوب و با دوام بالا نیازمند صرف هزینه بالا می‌باشد، منتها با تعرفه‌های متعرف و مناسبی که در لیست هزینه های انواع کانکس من جمله کانکس پیش ساخته دو طبقه قرار دادیم هر کس با هر بودجه‌ای که دارد می‌تواند کانکس مورد نظر خود را بسازد.

عوامل دیگری همچون امکانات چون سیستم برق(کلید، پریر، ابزارآلات روشنایی،فیوز مینیاتوری) تلفن، اینترنت، سیستم گرمایشی – سرمایشی، آشپزخانه، کابینت، لوله کشی آّب،شیرآلات- مخزن آب و … هر کدام به نوعی در افزایش قیمت سازه پیش ساخته دوبلکس شما تأثیر خواهد گذاشت.

نحوه خرید کانکس دوبلکس

حال که اطلاعات لازم را در مورد کانکس دوبلکس دریافت کردید، به طور حتم به دنبال نحوه خرید این نوع از سازه پیش ساخته می‌باشید.

در کنار این مقاله‌ای که برای آشنایی بیشتر و دقیق تر شما در فضای مجازی منتشر می‌شود. می‌توانید به روشهای دیگری چون حضوری(تهران)- غیرحضوری(آنلاین – تلفنی) با ما در ارتباط باشید تا از مشاوره های رایگان شرکت کانکس مدائن خاوران بهترین استفاده را ببرید.

اولین کاری که بایستی بکنید این است که یا در این صفحه درخواستان را بفرمایید تا همکاران ما در اسرع وقت پیگیر درخواست تان باشند. روش بعدی این است که از طریق شماره تلفن هایی که در همین صفحه درج شده با ما تماس بگیرید. مجموعه ما طی ۲۴ ساعت شبانه در کل هفته حتی در ایام تعطیل همراه شما هستند تا پاسخگوی انواع درخواست از سوی شما عزیزان باشند.

به طور کلی، در تمام روش های ارتباطی می‌توانید از مشاوره رایگان مرکز ما استفاده کنید. خبر خوب آن است در پس این مشاوره رایگان، کارشناسان ما برآورد هزینه های سازه دوبلکس هم را انجام می‌دهند.

این کار باعث می‌شود در ادامه دادن سفارش ساخت کانکس پیش ساخته دو طبقه دغدغه هزینه ها را نداشته باشید، چرا که بر حسب نیاز  و کاربریتان مشاوران متخصص و کاربلد پیشنهادات خود را می‌دهند تا در کنار کانکس مرغوب و با کیفیت به همراه ارزرانترین روش ها آن را تهیه کنید. در ادامه هم متحمل هزینه های اضافی نشوید.

طبق تجربه‌های متعددی که طی ۲۰ سال کار در عرضه تولید و طراحی انواع کانکس بخصوص سازه پیش ساخته دوبلکس داشتیم، با درخواست هایی چون پرداخت اقساطی از سوی کاربران مواجه بودیم.

به همین خاطر عاملی شد تا در زودتر در فهرست خدمات خود پرداخت اقساطی را قرار دهیم تا کمی از دل نگرانی های شما را در خصوص پرداخت به موقع را برطرف نماییم.

در کنار خدمات پرداخت اقساطی حتی می‌توانید از خدماتی چون ضمانت خرید هم بهره بگیرید. پس اگر کانکس پیش ساخته دوبلکس در انواع کاربری ها از سوی کارشناسان نظارت – اجرا ما دریافت کردید.

بنا به دلایلی بعد مدتی کوتاه استفاده متوجه نقص و ایراد در سازه پیش ساخته دو طبقه شدید، بلافاصله با شرکت تماس بگیرید تا در اسرع وقت بدون دریافت هزینه پیگیری کنیم حتی شده با فرستادن کارشناس به محل نصب را آن مسئله را رفع رجوع کنیم.

خدمات بیشمار دیگری را از سوی کانکس مدائن خاوران در اختیار هموطنان در سراسر کشور قرار می‌گید. شاید بپرسید چگونه؟ در پاسخ بایستی گفت، خدمات آنلاین را راه اندازی کردیم تا در هر مرحله از کار لحظه به لحظه در کنار شما به عنوان یک همراه اولی حضور داشته باشیم و به تمامی تعهداتی که دادیم پایبند باشیم.

حتی از صفر تا صد کار هم می‌توانید از خدمات آنلاین ما استفاده کنید. از دیدن نمونه کارهای بیشتر برای عقد قرارداد گرفته تا ایجاد توافقات اولیه و در نهایت بکارگیری از پرداخت آنلاین برای پرداخت امن و راحت همه همه برایتان را امکانپذیر کردیم.

در صورتی که نیازمند اطلاعات بیشتر در مورد هر بخش از توضیحات مقاله معرفی کانکس پیش ساخته دوبلکس به ویژه قیمت و نحوه خرید می‌باشید. می‌توانید با ما به صورت حضوری(تهران)– غیرحضوری(اینترنتی- شماره تلفن های درج شده در صفحات سایت) ارتباط بگیرید.

در اسرع وقت با کمال میل پاسخگوی تمامی سوالات  شما بزرگواران و همراهان همیشگی کانکس مدائن خاوران برای تولید کانکس دوبلکس خواهیم بود. همین الان پس از خواندن مقاله اگر سوالی ذهنتان را مشغول کرده بپرسید حتما بی پاسخ نخواهد ماند.

کانکس دوبلکس

کانکس اداری، کانکس اصفهان ، کانکس قیمت مناسب ، کانکس کارگری ، کانکس ویلایی ، کانکس پلیس ، خرید کانکس اصفهان ، لیست قیمت کانکس در اصفهان ، کانکس کلبه ای ، کانکس هیدروپونیک , کانکس پانلی (ساندویچ پنل)، کانکس کافی شاپ ، کانکس کاروان , اصفهان کانکس ، کانکس آموزشی و کلاس درس , کانکس مسکونی اصفهان , کانکس سرویس بهداشتی اصفهان , کانکس رستوران اصفهان، کانکس آشپزخانه اصفهان , کانکس فروشگاهی اصفهان ، کانکس مدیریتی اصفهان , کانکس اداری اصفهان ، کانکس ویلایی اصفهان , کانکس پلیس اصفهان ، کانکس کارگاهی اصفهان , کانکس نگهبانی اصفهان، خرید کانکس اداری در اصفهان , قیمت کانکس ویلایی در اصفهان , کانکس سازی اصفهان , کارگاه تولیدی کانکس پیش ساخته در اصفهان , قیمت کانکس پیش ساخته در اصفهان , خرید کانکس ، تولید کانکس ، فروش کانکس ، تولید کانکس در خمینی شهر ، کانکس پیش ساخته ، خرید کانکس پیش ساخته، تولید کانکس پیش ساخته ، خرید کانکس اصفهان ، کانکس ویلایی پیش ساخته ، لیست قیمت کانکس اصفهان ، لیست قیمت کانکس در خمینی شهر ، ساخت کانکس ، شرکت کانکس سازی اصفهان، خرید و فروش کانکس اصفهان، کانکس پیش ساخته , کانکس ویلایی دست دوم اصفهان , کانکس مسکونی اصفهان , کانکس دوبلکس اصفهان , کانکس سوئیسی در اصفهان , لیست قیمت کانکس اصفهان , فروش کانکس در اصفهان , ساحت کانکس پیش ساخته اداری در اصفهان , تولید کانکس اداری در اصفهان , خرید کانکس مسکونی اصفهان با قیمت ارزان , قیمت کانکس آماده در اصفهان , قیمت کانکس آماده ، کانکس سرویس بهداشتی در اصفهان ، کانکس آماده در خمینی شهر ، تولیدی کانکس خمینی شهر ، قیمت کانکس مسکونی خمینی شهر ، کانکس سازی خمینی شهر ، قیمت کانکس خمینی شهر ، کانکس ویلایی خمینی شهر ، کانکس ویلایی دست دوم خمینی شهر، کانکس ویلایی قیمت ، کانکس دستشویی ، کانکس, کانکس سازی, ساخت کانکس, کانتینر دست دوم در اصفهان, کانکس اداری در اصفهان, ساندویچ پنل در اصفهان,ساندویچ پنل,کانتینر دست دوم,

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کانکس دوبلکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

Call Now Button